Wednesday, February 17, 2010

Lite mer genuinitet

Jag har ju tidigare skrivit en hel del om hur genuin och rustik herrekiperingen där jag köpte kostymen är. Kan tillägga där att den är så genuin och rustik att det fanns inte någon vanlig kortläsare. Istället använde han en sån där gammal grej där man lägger kortet och sen drar typ ett handtag fram och tillbaka över kortet. Fantastiskt.
Och så använde han inte streckkoder heller utan slog in alla belopp i kassaapparaten. Också fantastiskt!
Och jo, jag är rätt fascinerad av den butiken. Trodde knappt att den typen av butik existerade längre.

Men nu ska jag sova. Imorgon måste jag gå upp och iväg för att fixa med grupparbetet. Och när jag är klar med det måste jag se till att arbeta med den individuella uppgiften i den andra kursen. Den ska vara klar på tisdag och jag har väldigt mycket kvar så jag måste verkligen komma igång på allvar med den så fort som möjligt. Annars finns eisken att det blir tokpanik på slutet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home