Sunday, March 14, 2010

Längre promenad än väntat

När jag var och handlade förut blev det en lite längre sväng än jag tänkt mej. Visade sej att Aftonbladet var slut på netto (vilket är rätt anmärkningsvärt med tanke på att klockan var runt ett) så då fick jag ta en extra sväng upp till Berga centrum och köpa tidningen där. Och när jag kom hem kände jag mej lite sugen på att kolla på film och käka godis så då gjorde jag det.
I övrigt har det inte varit någon direkt överraskande söndag utan det har väl varit ungefär som det brukar. Dock inte söndagstråkigt eller så som det kan bli ibland utan mest bara lugnt, skönt och vilsamt.
Nämnde ju igår att jag skulle beställa ett par böcker idag men det visade sej att jag inte behöver göra det för när jag kollade litteraturlistan för kursen som börjar imorrn upptäckte jag att vi inte ska ha några böcker utan ett par artiklar är den enda litteraturen vi ska ha. Fan vilken lång mening det där. Men skitsamma, vi kan låtsas att det finns någon fin konstnärlig tanke bakom att skriva en så lång mening.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home