Friday, May 28, 2010

Sovstund väntar

Ska nog gå och lägga mej nu. Imorrn ska jag iväg en sväng på förmiddan och träffa pöjkera i uppsatsgruppen. Tanken är att vi ska diskutera lite vart vi är och vad som ska göras och så vidare. Vore nog bra om vi kunde enas om en deadline när vi ska vara klara med uppsatsen också, är alltid lättare att arbeta (och att motiver sej) om det finns en sån. Tycker jag i alla fall. Man får liksom mer gjort och är mer effektiv om man har en tidsgräns än om man har hur mycket tid som helst på sej. Eller det kan säkert variera från person till person i och för sej, men jag är sån åtminstone att jag arbetar bättre om jag har en deadline att hålla.
Just nu är jag dock mest bara trött så som sagt ska jag gå och lägga mej. På återseende.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home