Sunday, May 23, 2010

Tillbaka från festligheterna

Så är jag tillbaka från Hultsfred. Kom hem alldeles nyss. Lite tidigare än jag hade trott att jag skulle vara då dom som sov på samma ställe som mej skulle iväg rätt tidigt och jag vaknade av deras väckningssignal. Men det rätt skönt faktiskt att det inte blev så sent innan man kom hem.
Det var för övrigt härligt att återse Hultsfred. Det var sej likt och så, ett par butiker hade slagit igen och lite så där men i stort sett såg det ut som tidigare. Gårdagskvällen var trevlig. Det åts och dracks och spelades musik och delades ut diplom och grejer. Fast jag återkommer till det lite senare. Men det var trevligt som sagt.
Och nu? Tja, jag har väl mått bättre om man säger så men det är inte så farligt direkt. Precis när jag klev av tåget mådde jag väl rätt illa men det gör man ju alltid när man åker tåg bakis
Nu är väl dom närmsta planerna att ta det lugnt en stund och sen försöka få i mej lite mat. Har liksom inte ätit något än idag (inte ens frukost) så man börjar bli lite hungrig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home