Sunday, June 20, 2010

Mot sängen mina vänner, mot sängen

Tror jag ska avsluta här nu och börja göra mej klar för sängen. Börjar bli trött nämligen. Imorgon ska jag förhoppningsvis hinna med lite skoljobb men jag har ett par andra ärenden som ska uträttas också så vi får se hur tiden räcker helt enkelt.
Och jo, det finns rätt mycket jag skulle kunna tillägga angående dagens och kvällens bröllopsfestligheter (tv:n har stått på i bakgrunden medan jag suttit här) men jag nöjer mej med att konstatera att jag instämmer i hyllningarna av Daniels tal, det var väldigt fint. Så där kär vill jag nog också bli någon gång.

För övrigt vill jag också ha trumpetare som blåser en fanfar så fort jag kliver in i ett rum. Det är ingen trumpetkunnig som anmäler sej frivilligt? Det är fruktansvärt dåligt betalt (0 kronor om året) men å andra sidan får man ju vara nära mej och det borde ju vara betalning nog.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home