Thursday, February 24, 2011

En morgon utan internet

Blev väckt fruktansvärt tidigt imorse (exakt vad klockan var vet jag inte men före åtta i alla fall) av att någon dåre började borra. Sjukt irriterande. Av vilken anledning börjar man föra liv med att borra så tidigt? Somnade hur som helst om ganska omedelbums så även om det var irriterande var det rätt lugnt ändå på så sätt. Sen när jag väl kommit upp och skulle kolla rubrikerna på text-tv (jag brukar göra det varje morgon för att se om det hänt något spännande under natten) fungerade inte tv:n. Det fanns ingen signal. Sånt som händer, tänkte jag och slog på datorn. Då fungerade inte internet heller. Fruktansvärt irriterande, och lite fruktansvärt så där överlag faktiskt. Men jag satte mej och läste Sonic istället. Väldigt mycket trevlig läsning i senaste numret, det kan jag varmt rekomendera att alla skaffar.
Men nu fungerar både tv:n och internet igen så nu sitter jag här och går igenom allt jag skulle ha kollat upp imorse egentligen. Kanske skulle man rentav kunna säga att jag gör mina morgonbestyr på eftermiddagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home