Monday, February 14, 2011

Imorrn bär det iväg till skolan igen

Funderar starkt på att gå och lägga mej nu faktiskt. Visserligen är jag inte särskilt trött men jag ska upp tidigt imorrn och så där och då känns dte som att dte kan vara lika bra. Anledningen till att jag ska upp tidigt imorrn är naturlgitvis skolan. Är dags för redovisningen av grupparbetet imorgon. Jag kommer nog dock inte medverka särskilt mycket i själva redovisandet utan vi har delat upp det så att några stycken tar hela redovisningen istället för att vi ska turas om och så vidare. Allt i syfte att göra det tydligare och sånt för publiken. Så hoppas vi bara att jag hinner få det där sista kapitlet innan vi börjar imorrn så att vi har en färdig rapport att lämna in. Men det ska nog inte vara något problem.
Men ja, dags att sova alltså.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home