Saturday, March 26, 2011

Ibland glömmer man lite

Jag var nog mer full igår än vad jag trodde. Har nämligen inget minne alls av att jag satt här när jag kom hem inatt, vilket jag uppenbarligen gjorde eftersom det är ett blogginlägg skrivet då. Så kan det gå ibland. Men för att ha skrivit blogginlägg jag inte minns att jag skrivit måste jag säga att jag mår närmast oförskämt bra idag. Lite bakis är man naturligtvis men det är liksom inget illamående eller såna jobbiga grejer. Det är ju bra.
Men ja, det där som skrevs inatt beskriver väl gårdagskvällen ganska bra. Finns inte så mycket att tillägga där. TDock kan man nog tillägga att efter att inlägget hade skrivits och jag hade suttit färdigt här (när det nu var) satte jag mej uppenbarligen i soffan och somnade. Vilekt jag märkte när jag vaknade imorse. Då orkade jag dock inte flytta på mej utan jag tyckte att jag gott kunde ligga kvar där, så jag sov på soffan hela natten. Med kläderna på. Men det gick alldeles utmärkt att sova där också, och så behövde jag ju inte klä på mej när jag klev upp. Perfekt ju.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home