Friday, July 08, 2011

Tillbaka för denna kväll

Är tillbaka från Parken för denna kväll. Det har varit en trevlig festivaldag idag också. Dagen i korteht: Missade Miss Li på grund av vädret (hade ingen lust att ställa mej mitt på ett öppet fält på typ den högsta punkten i hela Karlskoga när det åskade) men utöver det har jag sett allt jag tänkte se. Bästa idag var Pete Bjorn & John. Och Bob Hund så klart. Fast Peter Bjorn & John var nog faktiskt snäppet bättre just idag. Dom var så bra att jag var tvungen att köpa tröjan efteråt. Vädret var fint först men sen blev det sådär kan man säga. Lite regn och, som sagt, lite åska (och nu när ja gsatte mej här fick jag reda på att åskan tydligen varit betydligt kraftigare än vad jag upplevde där jag var, jäkla tur att jag inte visst det för då hade jag väl fått panik eller nåt). Jag fick ett viparmband. Fick också en komplimang för skägget av en snubbe i Bob Hund-publiken. Blev betydligt fler (och bättre) kändisspaningar idag än igår.
Ungefär så. Gör väl som vanligt och blri mer detaljerad imorrn. Egentligen satte jag mej bara här för att kika på smhi:s radarbild för att se hur mycket det egentligen hade åskat i eftermiddags/kvälls. Jag är sjukt trött och ska sova nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home