Thursday, January 05, 2012

Avsluta dagen

Tror det börjar bli dags att avsluta den här dagen. Imorgon ska jag fortsätta arbeta med hemtentan. Tror inte att någon blir särskilt överraskad av den informationen. Morgondagen kan mycket väl bli den längsta och mest intensiva av arbetsdagarna. Vill liksom få så mycket som möjligt gjort imorgon så jag slipper riskera att missa På Spåret på fredag. Men det visar sej, hur länge man blir sittande beror ju på hur bra det går också. Den primära målsättningen är hur som helst att bli färdig med uppgift nummer två, och om det hinns med att försöka komma en bit på den tredje uppgiften. Arbetet är hur som helst vad som är prioriterat imorgon.
Just nu är jag lite hungrig men eftersom jag tänkte gå och lägga mej så struntar jag i det. För som jag brukar säga, när jag sover känner jag ju ändå inte att jag är hungrig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home