Thursday, May 31, 2012

Dom var lite tidiga

Morsan och farsan dök upp lite tidigare än dom hade sagt, och inte ringde dom något innan heller. Dom jäklarna. Hann ju inte ens läsa färdigt tidningen. Men då fick jag i alla fall skjuts till frisören, alltid något. Skönt dock att dom bor på hotell den här gången. Blir liksom lite lugnare då.

Gick för övrigt bra hos frisören. Putsade till skägget lite, fixade linjerna och sådär. Och innan jag gick därifrån tog frisören kort på mej och undrade om jag kunde skicka före- och efterbilden på skägget. Sånt händer ju inte varje gång man klipper sej direkt. Men det var ju lite kul.

Efter frisörbesöket mötte jag hur som helst mor, far och syster på deras hotell, åt middag med dom på hotellet och hängde där ett tag. Sen tog jag en promenad hem, tvättade håret och nu sitter jag här.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home