Saturday, October 06, 2012

Inga problem att ta sig upp

Gick bra att kliva upp när klockan ringde. Faktum är att jag rentav vaknade fem minuter innan klockan skulle ringa. Kanske tyder på att jag fortfarande har viss vana kvar i kroppen sen alla så här tidiga mornar i augusti.

Ska väl gå härifrån om kanske en halvtimme eller så tänkte jag. Har dock en del att göra innan dess. Typ gå ut med lite sopor, packa det sista och lite sånt där småjox. Att få tiden att gå är nog det minsta problemet.

När jag klev upp kände jag för övrigt att det gjorde lite ont i magen. Typ som när man är sådär skithungrig att det gör ont. Det har börjat släppa nu som väl är, kvar dröjer sig dock en hungrighetskänsla. Trots att jag precis åt frukost. Nåväl, kommer ju få frukost på tåget (ska bli spännande att se vad det består av för övrigt) så skulle känslan sitta i lär den ju kunna åtgärdas lite grann då.

Och jo, det var mörkt när klockan ringde. Eller var och var, det är fortfarande mörkt för den delen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home