Thursday, October 18, 2012

Några poäng trillade in

Såg nu när jag satte mig här att även den andra halvan av sommarkursen nu har blivit betygsatt och poängen registrerade. Dock ännu inte kursen som helhet, vilket gör det hela fortsatt en aning mystifikt. Eftersom det inte framgått någonstans att kursen bestod av två olika delar förstår jag för övrigt inte riktigt syftet med att dela upp poängen, speciellt inte när det handlar om en 7,5 poängskurs. Inte för att det spelar någon större roll, men ändå. Intressant för övrigt att det är lite kvartsstruligt med registrering av betyg för just sommarkursen. Den ligger ju under institutionen för design, precis som kursen vi läste i Pukeberg förra hösten och där det också var lite krångel med betygsregistreringen.

Nåväl, den här dagen har till stor del ägnats åt läsning (som väntat alltså). Inte hela dagen förvisso, men huvuddelen av eftermiddagen. Förmiddagen ägnades istället åt det vanliga jobbletandet och en promenad till min lokala matvarubutik. Förutom den spännande historien innehåller boken jag läser nu dessutom massa referenser till The Smiths, det gillar man ju.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home