Wednesday, December 19, 2012

Dryg upptäckt

Gjorde precis en rätt jobbig upptäckt. Ska till Karlskoga imorgon och har valt att biljetten ska levereras via SMS. Har dock inte fått någon SMS-biljett ännu så gick in på SJ:s hemsida för att klicka iväg den själv. Då gjorde jag den extremt jobbiga upptäckten att jag hade råkat skriva in fel nummer när jag gjorde bokningen. Ett slarvfel, råkade skriva 69 istället för 96. Fett drygt. Får ringa och se om det går att rätta till. Hoppas att det gör det, annars blir jag tokig. Vore i och för sig väldigt orimligt om det itne gick att rodna med tanke på att det är jag som betalat och att mitt namn de facto står på biljetten. Fast å andra sidan vet man ju aldrig riktigt.

Försökte för övrigt ringa ganska direkt när jag gjorde upptäckten. Men då var det 22 minuters kö, så ja gtror jag chansar med att vänta en liten stund och sen försöka. Fast tycker gott att SJ kunde ha som Telia (tror jag det var) där man kunde välja att bli uppringd när det var ens tur istället för att bara sitta och vänta i telefonkö.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home