Wednesday, December 19, 2012

Lång kö

Var som tur var inga problem alls att få numret för sms-biljetten ändrat. Faktum är att det var betydligt krångligare att komma fram på telefon. Hade en beräknad kötid på 35 minuter, men fick vänta 45. Lite i längsta laget kanske, men jag hade ju inte så mycket att välja på eftersom jag måste ha biljetten. Visst hade jag kunnat ringa tidigt imorgon bitti, men just såna här grejer känns ju lite dumt att vänta till sista minuten med.

På tal om något annat så gick dagens städning utmärkt. Visst var det som alltid rätt jobbigt, men resultatet blev bra och för att vara städning gick det ändå rätt smidigt. Framförallt gick köket smidigare än vad jag hade för mig att det brukar göra.

Sen åt jag pizza till middag för att inte skita ner spisen (och lite för att slippa massa disk imorrrn).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home