Monday, April 29, 2013

Fram och tillbaka. Och lite bisarr-tv

Gick ut och satte mig på uteplatsen när jag hade varit och handlat idag på dagen. Men hann inte sitta så jäkla länge innan ett elakt moln kom och skymde de varma solstrålarna. Nåväl, tänkte jag, det försvinner nog vad det lider. Så jag satt kvar ändå. Fast då började det regna så smått, och då gick jag in. Fast sen blev det soligt igen. Jävligt typiskt. Gick dock ut en liten stund igen när jag hade ätit, och lät mig värmas av de sista varma solstrålarna. En liten stund är ju bättre än inget. Blir spännande hur som helst att se hur mycket uteplats det blir möjlighet till udner veckan som kommer. Imorgon ska jag dock titta på Flottans Kavaljerer. Den verkar ganska toppen.

Och på tal om ingenting så är nog det norska program Kunskapskanalen idag ägnade hela dagen åt att visa det mest bisarra tv-program jag någonsin sett. En tio timmar lång tågresa (ja hela resan visades, och ja det pågick verkligen i tio jävla timmar) filmad genom tågets framruta. Tio timmar utsikt genom tågfönster. Måste vara världsrekord i långsam, enformig och händelselös tv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home