Sunday, May 19, 2013

Dålig stil

Hade gjort upp med morsan och farsan att jag skulle slå en signal när jag var uppe, igång och färdig med förmiddagsrutinerna, och sedan kröa ner till stan och hämta dem. Men så bara dyker de upp här betydligt tidigare. Sånt blir jag så jävla sur på. Bara för att de har tråkigt ska väl för fan itne jag behöva "lida". Tröttnar de på att hänga på hotellrummet kan de väl ta en promenad i stan eller vad fan som helst. Jag menar, rent hypotetiskt kan det ju ha varit så att jag såg fram lite mot att ta bilen ner till stan för att jag tycker det är gött att vara själv i bilen. Men framförallt hatar jag att ha folk omkring mig när jag gör mig klar för dagen. Inte för att jag gör något hemligt under morgonrundan på internet, utan för att jag vill kunna göra det ostört. Blir oerhört stressad av att ha folk så tätt inpå under morgonrutinerna som det blir här (lägenheten är ju, som bekant, ganska liten). Så jag tycker det är oerhört dålig stil att bara dyka upp sådär när man gjort upp något helt annat. Man tycker att mina föräldrar borde känna mig tillräckligt väl för att inse det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home