Thursday, June 06, 2013

Anteckningar från dagen

När jag runt lunchtid idag gick in på netto hörde jag någon ropa mitt namn. Visade sig vara en för detta klasskamrat som jag inte sett sen förra sommaren. Så jag stod där och tjötade med honom en liten stund. Det var kul att träffa honom lite oväntat sådär.

När jag sedan kom hem från affären ägnade jag det mesta av resten av dagen åt att sitta på uteplatsen. Blev himla varmt när solen låg på som mest. Det märktes att det blivit sommar.

Under kvällen har jag tittat på tv. Bland annat Kniven mot strupen. Visade sig at det var ett väldigt festligt avsnitt idag också. Den tafatta servitören var fantastisk.

Och att det är nationaldag, det firade jag med att äta en glass. En magnum närmare bestämt. Den var god.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home