Thursday, August 21, 2014

Äntligen beställt

Kom mig tidigare i dag äntligen för att förhandsboka den kommande nya Hello Saferide-skivan. Har tänkt att göra det rätt länge, men ni vet hur det är ibland. Blev hur som helst en beställning av det fina paketet med skivan, boken och tygkassen. Vill ju ha allihop, och då är det ju lika bra att slå till när det ändå säljs i ett paket. Egentligen vill jag ha vinylutgåvan av albumet också (man vill ju ha allt liksom), men det tycker jag mig inte riktigt ha råd med just nu utan den kommer jag nog önska mig i födelsedagspresent istället. Men nu återstår alltså bara att vänta till början av september då skivan och boken släpps, och sålunda dimper ner i brevlådan. Det ser jag verkligen fram emot.

Tog även en promenad ner till stan under dagen. Kände att jag behövde det efter att ha promenerat lite mindre än vanligt nu några dagar. Passade på att handla på Willys när jag ändå var i närheten. Där var det sig likt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home