Thursday, December 25, 2014

Skörden

Lovade ju igår (well, inatt) att jag idag skulle berätta vad jag fick i julklapp. Så här kommer det (i ingen särskild ordning).

De tre sista säsongerna av Seinfeld på dvd (de sex första har jag redan).
En dvd-box med gamla beredskapsfilmer.
Ett par bestick.
En skjortvikare.
Presentkort på böcker.
En stilspegel i rokoko (stilspegel innebär alltså att det inte är en 1700-talsspegel utan att den är hyfsat nytillverkad men i äldre stil, just den här spegeln verkar vara tillverkad på 60-talet, himla snygg hur som helst).
Boken Han är tillbaka i pocket.
Två chokladaskar.
Cash.
Biljett till Popmusik rimmar på politik med Hello Saferide (inklusive resa och pubrunda).
En burk dammsugare (bakverket alltså).
Ett par mysbyxor.
Little Jinders nya album på CD.
Tvål som luktar pepparkaka.
En måttgrej till köket.

Tror att jag fick med allt nu. Men kommer jag på att jag missat något får jag återkomma.

Himla nöjd med årets skörd.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home