Saturday, July 18, 2015

Liknande mönster

Den här dagen har väl följt ungefär samma mönster som de närmast föregående. Har med andra ord varit i huvudsak lugnt. Lagade en maträtt här på eftermiddagen som jag inte gjort på länge. Typ vegetarisk köttfärssås kan man säga. Man gör likadant som vanlig köttfärssås fast byter ut köttfärsen mot valfri svamp i så stora bitar som man tycker är lagom. Väldigt gott faktiskt. Dock skulle jag inte kunna bjucka mitt lilla gäng här i stan på det, för det är några av dem som oförklarligt nog inte äter svamp. Inte för att jag brukar bjuda mitt lilla gäng här i stan på mat, men ändå.

Kvällen har jag mestadels ägnat åt att lyssna på musik och dricka vin. Två aktiviteter som är himla trevliga var för sig, men som blir helt jävla magiskt fantastiska tillsammans. Kan dock eventuellt vara så att jag i skrivande stund är aningens (men bara aningens) drucken. Kan ju emellanåt bli så när man dricker vin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home