Thursday, September 10, 2015

Pensionär

Nu har jag alltså registrerat färdigt för den här gången. Skönt att ha det avklarat och gjort. Nu kan jag återgå till att ägna mig åt litteraturen och popen och så vidare. Jobbsökandet.

Imorgon börjar förresten hockeyallsvenskan. Herregud så fort tiden gått. BIK spelar dock inte förrän på lördag. Borta mot Mora. Nog  så  svår premiär. Ganska stor spridning på tipsen i år för övrigt. Har sett att BIK har tippats allt från tvåa till sjua. Lär nog bli en spännande säsong.

På tal om något helt annat lyckades jag på något sätt, jag är själv inte säker på hur det gick till, få bea på glasögonen. Sedan fick jag med en stor suddig fläck av fett på ena glaset resten av eftermiddagen. Bökigt som fan att putsa bort sen dessutom. Så ha inte bea på glasögonen, det är ett tips.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home