Thursday, October 01, 2015

Trevligt!

Pantern - Bofors 1-3 (0-1, 0-2, 1-0)

Förjäkla trevligt får man säga. Och eftersom jag inte sett matchen är det ungefär allt jag kan säga.

Mindre trevligt är att det verkar som att jag börjar få ont i halsen. Började smyga sig på lite halvt omärkligt under sena eftermiddagen, och ju mer klockan blivit desto mer verkar det vara just halsont som är på g. Drygt såklart, men det är rätt längesedan jag var sjuk och man vet ju att det kommer förr eller senare. Så det är inte mycket annat än att gilla läget och hoppas att det blir en mild historia som går över fort. Fast blir det en normal förkylning och jag känner mig själv rätt lär jag nog sitta här och tycka rätt synd om mig själv ett par dagar.

Förresten fick jag mina vinterkängor idag. Blev lite halvt förvånad när jag öppnad paketet, för de var betydligt svartare i verkligheten än på bilden där jag beställde dem. Men svarta kängor är ju en tidlös klassiker, och de sitter utmärkt, så jag kommer definitivt inte att byta dem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home