Saturday, January 28, 2017

Ute och inne

Var ute en sväng efter hockeyn igår. André kom förbi och så tog vi en liten runda. Reddan, Rockbar, Gastro, fylleburgare. Något av en helkväll. Jäkligt rolig kväll dessutom. Hade en del intressanta samtal och observationer, träffade en del skönt folk och ja, vi hade kul helt enkelt. Men som ni vet, vad som händer på en utekväll stannar på utekvällen. Så mer detaljerad än så blir jag inte.

I dag har det väl däremot inte hänt så vidare värst mycket utan det har varit en lugn dag. Inte för att jag varit bakis eller ens särskilt sliten, faktum är att jag känt mig tämligen opåverkad av gårdagen, utan för att det helt enkelt inte varit särskilt händelserikt. Vissa skulle kanske kalla det småtråkigt, andra lugnt och skönt. Det beror ju på vilket perspektiv man har. Tittat ikapp På spåret har jag dock gjort. Det gick väl sådär. 28 poäng bara. Ovanligt bökig omgång den här veckan. Just nu dricker jag vin och lyssnar på musik. Det är ganska trevligt. Vin och musik är en ganska ljuvlig kombination.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home