Thursday, April 27, 2017

Vardag deluxe

Har egentligen inte gjort särskilt mycket alls idag. I alla fall inte utöver det vanliga. Vardag deluxe kan man nog kalla det. Men jag har i alla fall fattat ett beslut. Ett beslut om tja, framtiden. Kan inte säga mer än så om det nu, men jag lär nog berätta om det tids nog.

Tittade förresten ikapp Kontrapunkt från igår under kvällen. Slog mitt eget poängrekord för programmet. Om jag får tillgodoräkna mig att jag klarade båda lagens finalfrågor vann jag rentav hela matchen. Fast så får jag nog inte räkna. Men jag slog i alla fall ett av lagen, och det har jag aldrig gjort förut så det var ju en framgång. På Spåret brukar kalla sig Sveriges svåraste frågesport, men Kontrapunkt är åtminstone ett par snäpp svårare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home