Saturday, August 19, 2017

Ännu en lördag i livet har passerat

Har haft en lugn dag i dag också. Hamnade i en regnskur när jag var ute på promenad. Stundtals känt mig småtrött. Kanske för att jag sisådär en timme efter att jag somnat igår väcktes av en åskknall. Irriterande. Särskilt som jag vill minnas att jag vid tillfället drömde något spännande och intressant. Vad vet jag dock inte. Åt nog en lite för stor portion mat. Fast det blev gott och det är lördag så whatever. Ägnat kvällen åt att se om Springpojkar är vi allihop (1941). Åke Söderblom spelar 18-årig springgrabb. Han var vid tillfället 31. Eva Henning är också med. Det märks att den är gjord någora år före Flicka och hyacinter. Hon ser klart mycket yngre ut i Springpojkar. Bra film hur som helst. Se den om ni har möjlighet. Imorgon behöver jag köpa frukostflingor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home