Tuesday, September 12, 2017

Det vanliga och en smula noja

Kan inte påstå att det hänt något superspektakulärt i the life of Nicklas i dag. Matinétittande, läsning, promenad. Det gamla vanliga. En liten nojighet över att jag kanske jätteeventuellt kan hålla på att bli sjuk. Vilket inte direkt mildrades av att farsan ringde och frågade om jag också blivit förkyld då både han och morsan tydligen blivit det sedan jag var där en sväng i söndags. Låt oss hoppas att jag slipper bli det, men blir det så är jag åtminstone förberedd med både strepsils, alvedon, nässpray och pappersnäsdukar. Och ska jag bli sjuk under hösten (vilket jag hoppas slippa) vore det på sätt och vis kanske bättre att det kommer nu än senare då jag har en del annat inplanerat framöver under hösten. Men som sagt, förhoppningsvis blir jag inte sjuk alls.

I morgon ska jag hur som helst till arbetsförmedlingen för ett planeringsmöte. Det har jag väl inte heller någon större lust med, och i grund och botten ser jag ingen större poäng med det heller. Men jag får väl visa lite god vilja och gå dit. Då får jag ju i alla fall dagens promenad avklarad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home