Sunday, September 03, 2017

En söndag bland andra

På det hela taget en högst ordinär söndag. En dag till veckan har jag tydligen lyckats lova att gå upp till farmor och hålla min farbrors hund (som hon av oklar anledning har hos sig för tillfället) sällskap medan hon är hos veterinären med sin hund. Jisses så ängsliga hundägare är ibland. Försökte helt försiktigt föreslå att de kunde droppa av min farbrors hund här när de åkte så kunde han vara här över dagen (det vore en fett mycket bättre lösning för min del), men se det gick inte för herregud, två hundar i bilen i kanske 300 meter, så barockt. Så jag får väl helt enkelt offra min förmiddag på att knalla dit och sitta där några timmar. Låter ju verkligen helfestligt.

Med alla tjänster jag gjort släktingar på sistone räknar jag kallt med att det avspeglar sig i julklappshögen i vinter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home