Sunday, October 08, 2017

Fortsatt vanligt

Om igår var en vanlig lördag så har idag varit en vanlig söndag. Fast jag vann på tre trisslotter på raken. Det var trevligt, men sedan tog det stopp på den fjärde. Synd tycker jag. Det hade ju varit klart angenämt om det trillat in en miljon eller två lite plötsligt sådär. Men jaja, får väl se till att vinna drömvinsten på lotto istället. Det hade jag verkligen inte haft något emot. 150 miljoner rakt ner i fickan, då hade jag nog ringt arbetsförmedlingen och meddelat att jag inte vill vara inskriven längre. Sedan hade jag ringt csn och bett dem skicka en räkning på hela min återstående studieskuld. Därefter hade jag funderat på var jag verkligen vill bo och sett till att skaffa en lämplig bostad där. Efter det vet jag inte riktigt. Hällt upp ett glas punsch och försöka smälta chocken kanske. Fast det lär väl dessvärre inte hända.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home