Wednesday, April 18, 2018

Antagligen sista storängspromenaden

Sista tillfället på Manpower ute i Storängen i förmiddags alltså. Eller sannolikt sista är väl bäst att säga. Eftersom jag ännu inte riktigt vet hur det kommer bli framöver (har möte med AF först i morgon, efter det kommer jag vet mer) hade jag dock inte den där härliga skönt att inte behöva traska den här vägen igen-känslan på hemvägen. AF kan ju vara luriga, och risken finns ju alltid att de hittar på något värre. Så jag gör nog bäst i att vänta med att andas ut. Jag vet med mig att jag klarar mig bäst på egen hand, men så är det ju det där med att jag antagligen måste ha en aktivitet för att kunna få ersättning. Det kan fortfarande ställa till det. Särskilt som jag det senaste halvåret ju lyckats vänja mig vid att det trillar in lite på kontot varje månad. Nåväl, det får visa sig imorgon helt enkelt hur det blir och vad som händer.

Eftermiddagen: sökte ett jobb. Läste. Åt mat. Läste lite till. Sedan några kortfilmer på svt play.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home