Thursday, April 19, 2018

Förlängd

Blev visst inte alls sista gången hos Manpower i går. Dagens möte med arbetsförmedlingen slutade med att jag blev förlängd igen. Så nu måste jag gå den där jävla vägen ut till Storängen i tre månader till. Det har jag ingen som helst lust med. Drygt. Jag kunde ju känna doften av friheten, se den dansa framför ögonen.

Och när jag kom hem fick jag meddelande om att jag börjar få slut på surf på mobilen för månaden. Med nästan två veckor kvar tills det fyller på igen. Tack så jävla mycket för det Bahnhof, Zitius, Kemab som såg till så att min bredbandsuppkoppling låg nere i drygt en vecka i början på månaden så jag blev tvungen att telefonsurfa i stället. Egentligen borde ni få betala ett par gigabytes extra surf.

Hur som helst ägnade jag större delen av eftermiddagen åt att sitta i solskenet på balkongen, läsa och dricka ett glas vin. Så dagen har inte bara varit skit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home