Tuesday, July 17, 2018

Värmen präglar det mesta

Egentligen en rätt lugn dag idag igen. Har känt mig rätt slö och seg och sådär av värmen, av och lite antydningar till huvudvärk. En ska har dock skiljt sig mot hur dagarna brukar se ut, jag la dagens promenad framåt kvällen istället för cirka mitt på dagen/tidig eftermiddag. Tänkte att det kanske skulle vara lite skönare promenadtemperatur då. Det var det nog, men det var ju ändå i närheten av 30 så ändå ganska varmt. Men det gick bra. Även om jag inte är någon värmemänniska brukar jag kunna hantera värme rätt bra när jag väl är ute i den. Kanske blir någon mer kvällspromenad framöver. Dock inte imorgon, för då kommer jag sannolikt ha annat för mig framåt kvällen.

Fick idag också veta att ett företag jag sökt jobb hos vill göra en telefonintervju med mig på torsdag. Kul! Det är ju ändå en liten framgång. Nu får vi hoppas bara att jag lyckas prestera på intervjun också. Men eftersom jag vet om det redan nu har jag ju gott om tid för att förbereda mig.

Träningsvärken? Sitter fortfarande i i vaderna. I övrigt rätt lugnt. Får dock gärna gå över i vaderna snart, för det är rätt bökigt att knappt kunna gå om man suttit ner en stund.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home