Thursday, February 14, 2019

Nu är håret rent

Lugn dag. Som vanligt får man väl säga. En sväng ner till stan. Hårtvätt (fast inte på stan). Läsning (inte heller på stan). Antikrundan. Inget som legat särskilt jättelångt utanför några ramar.
Mailade AF. Skrev att inget av alternativen är toppen men att jag landat i att jag åtminstone kan försöka hitta en praktikplats. Känns inte supertroligt, men har jag ändå kontakt med någon arbetsgivare kan jag ju alltid fråga. I alla fall ett klart mindre dåligt alternativ än att exempelvis göra en ny vända på det så fruktansvärda stöd och matchning.

Alldeles strax är det helg igen. Det kan jag inte påstå att jag har särskilt mycket emot. Helg liksom, vilken grej. Inte alls omöjligt att jag unnar mig att hälla upp ett glas punsch någon gång under helgen faktiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home