Thursday, October 17, 2019

Bakning och ballonger

Förberedelserna inför lördag har fortsatt idag. Denna dag har jag bakat tårtbotten, blåst ballonger och sedan bundit ihop några av dem (ballongerna alltså) till tja, jag vet inte riktigt vad man ska kalla det. Girlang kanske? Knippe? Bunt? Skitsamma vad det kallas, det blev snyggt i alla fall. Och det tänkte jag hur som helst hänga upp någonstans som dekoration. Riktigt var vet jag inte än, men kanske in fönstret eller så. Vi får se.
Imorgon blir det riktigt hårdköra, för då har jag dels en del att göra, och dels behöver jag hinna färdigt i tid till att gå på hockey, så då blir det att jobba på fokuserat under dagen.

Annars har jag inte så mycket att säga om dagen faktiskt. Men jag får erkänna att jag roades en del av den äldre brittiske herren i aktuellt som på frågan varför han tyckte det var bra att lämna EU på nästa stereotypt posh engelska svarade "I'm fed up with them, the french". Så oerhört brittiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home