Friday, April 10, 2020

Inte så lång fredag

En rätt vanlig fredag. Förra långfredagen var roligare, då var jag på puben och drack ett par öl med en kompis, men då var jag ju lite fundersam på om jag rentav hade haft för roligt. Men med det sagt har jag inte direkt haft det otrevligt i dag. Passade på att lyssna på senaste Snedtänkt när jag var ute på promenad, och avsnitten med Nessle som gäst blir ju nästan alltid vansinnigt underhållande. Så även nu trots att "subkulturen science fiction" på pappret inte låter som det jag vore mest road av. Annars har jag druckit lite vin, ätit en del godis, lyssnat på musik. Nu ikväll tittade jag på Ex Machina som gick på tv. Den var bra.

Påskafton imorgon. Det blir av allt att döma lugnt och stillsamt. Ska käka lite påskmat med föräldrarna, men mer än så blir det nog inte. Som bekant är ju allt annat så att säga satt lite på paus för tillfället. Men ett glas punsch ska jag unna mig. Påskpunsch. Det hör ju till.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home