Saturday, June 06, 2020

Blev en deadlinepunsch

Gick ner till puben en liten sväng i går. Hade lämning, så passade på att ta en liten deadlinepunsch. Det hör ju liksom till.

I dag har jag inte gjort något jätteanmärkningsvärt. Fortsatt leta låtar till Summer Party 2020. Går väl i ärlighetens namn lite småtrögt just nu. Men det är inget ovanligt. De sista 25-30 låtarna har en tendens att gå lite tyngre i och med att man då "tömt ut" de idéer man hade när man började och inte heller vill riskera att upprepa sig för mycket jämfört med tidigare upplagor, och att leta efter uppslag, idéer och låtar mer eller mindre på måfå är ju lite småknepigt. Målet är hur som helst att vara uppe i (minst) 80 låtar innan jag går och lägger mig och jag ligger på 76 nu så just det målet borde jag ju kunna kara av. Sedan är det bara 20 låtar kvar. Siktar på att vara färdig med låtvalen på tisdag eller allra senast onsdag, så kan jag börja pussla med låtordningen sedan. Nåväl, ska nog få ihop det i år också. Det brukar jag ju få.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home