Saturday, November 14, 2020

Inte otypiskt

Såg alltså till att få lite jobb gjort. I övrigt inget anmärkningsvärt. Promenad, chillande, hårtvätt. Inte otypiskt för en lördag.

Måste medge att jag läst ovanligt lite på sistone. Har varit för mycket jobb för att det ska hinnas med. Överhuvudtaget har min läsning gått ner i år. Mycket på grund av just jobbet och att det funnit mindre tid till läsning, men kanske delvis också att jag hade jag rätt dåligt med cash under framförallt sommaren så jag fick prioritera annat än att köpa böcker. Ligger bara på 28 utlästa böcker såhär långt. Lär väl bli några till innan året är slut så jag landar på strax över 30 åtminstone, men det är en markant nedgång från förra året. Då landade jag på 43 och tyckte att redan det var i underkant. Får allt se till att vända den nedåtgående trenden nästa år.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home