Saturday, December 19, 2020

Lite handlat

Åkte med farsan och köpte julgran i förmiddags. Gick smidigt och snabbt, vi hittade en fin mer eller mindre direkt. Minns jag inte fel var det den första vi tittade på vi slog till på. Så det var ju bra. I övrigt lugnt. Tog en julöl frampå eftermiddan och hade det lite gött. Nu under kvällen "råkade" jag buda hem en Hello Saferide-skiva i en version jag inte hade räknat med att få tag på. Vinylutgåvan av första albumet som gavs ut i USA 2005, alltså den första (och länge enda) vinylutgåva som fanns av den. Utöver den versionen gavs det albumet inte ut på vinyl förrän 2014, och den skivan har jag naturligtvis. Så det var ännu ett steg mot att göra Annika-samlingen komplett. Får se det som en julklapp till mig själv.

Vad som händer imorgon får vi se då.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home