Thursday, December 17, 2020

Inte stressigt, inte händelselöst

Dök upp lite jobbgrejer under dagen som tog lite mer tid i anspråk än de hade behövt göra, men inget som var superbetungande direkt. Utöver det en rätt vanlig dag. Regnade när jag var på promenad. Till skillnad från cirka alla andra har jag inga problem med att det varit mer eller mindre konstant mulet i flera veckor. Jag tycker det är helt okej, kunde rentav få vara så lite oftare. Sedan skulle gärna ha det betydligt kallade och med snö och allt, att det är massa plusgrader och barmark stör mig betydligt mer än att det är moln på himlen.

Igår passade jag på att gå ner till systemet för att jul- och nyårshandla. Kan ha blivit en smula inspirerad/påverkad av Edward Bloms stora julölsprovning, för när jag kom hem hade jag ett gäng spännande julöl i kassen. Ser fram emot att korka upp den första, och sedan luta mig tillbaka och avnjuta den. Kanske med lite julmusik i bakgrunden och ett tänt ljus på bordet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home