Monday, March 15, 2021

Orden har kommit

Idag har jag inte haft en lugn dag. Det har varit jobb mest hela dagen. Men det har flutit på bra. Orden har runnit på i stadig takt.

Internet har legat nere större delen av dagen. Fast funkade när jag satte mig här efter middagen för att skriva de dagliga orden på mitt icke jobbrelaterade skrivprojekt. Då ville jag inte chansa med att stänga av datorn så passade på att ägna resten av kvällen åt att kolla på film. Har även passat på att beställa årets påskpunsch. Har ju sedan några som en liten tradition att köpa någon ny sort jag inte testat förut till påsk varje år. I år går jag åt skånska hållet kan jag avslöja.

Den krånglande anslutningen är hur som helst felanmäld, så förhoppningsvis rättar det till sig.

Blir fokus på jobbet imorgon också. Och så ska jag antagligen åka iväg och hämta figurinen jag råkade buda hem på auktion igår. Utöver det vet jag inte riktigt. Det får visa sig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home