Friday, September 24, 2021

Sent påkommet

Har varit förhållandevis lugnt under dagen, även om jag fick för mig att torka golvet i badrummet och lite sådär under eftermiddagen. Sedan kom jag på ikväll att jag behövde få ihop veckans helgtips till sajten, så då var det bara att sätta sig med det. Fick, delvis i brist på annat, bli lite bokmässerelaterat.

Mitt senaste hobbyskrivprojekt börjar annars närma sig slutet. Har inte mycket alls kvar att skriva på det. Känns både spännande och lite vemodigt. Har ju levt med det sedan början av april. Skrivit på det så gott varje vardag sedan dess, som minst ganska exakt 200 ord, som mest vet jag inte riktigt men betydligt fler än så i alla fall. Vad det blir av det när det är färdigt återstår att se. Utgångstipset får väl vara ingenting, men man vet ju aldrig.

Seriepremiär för BIK imorgon. Ska bli spännande, även om det nog inte kommer kännas som att hockeysäsongen börjar på riktigt förrän till hemmapremiären i mitten av oktober.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home