Wednesday, September 15, 2021

Nu bör det börja lätta

Har varit en fullspäckad jobbdag idag också. Full fart från morgon till alldeles nyss. Var iväg på ett jobb under eftermiddagen och har suttit och skrivit hela kvällen för att allt ska hinna bli färdigt i tid och ha lite marginal för eventuella korrigeringar och så. Nu när det är gjort börjar det dock lätta upp lite grann. Jobbet jag skulle iväg på imorgon blev inställt, så dyker det inte upp något oförutsett har jag mest lite småjox att stå i. Nu behöver visserligen inte småjox betyda att det blir särskilt lugnt eller sysslolöst alls, tvärtom brukar det ofta bli en hel del att göra, men det är i alla fall inga stora grejer som ska skrivas eller så.

Har inte hunnit så mycket mer än att jobba idag. Men bilresan fram och tillbaka för rapporterandet var ganska trevlig. En väg jag kört många gånger, inte minst sedan jag började på Mnytt, men som inte är helt dum att köra. Nu fick jag dessutom åka till lite andra ställen på destinationen än vad jag brukar göra, så det var najs.

Tror för övrigt att jag kommer sova synnerligen gott inatt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home