Saturday, October 16, 2021

Intellektuell och konstnärlig utstrålning

Blev så till sist färdig med det här numret jobb i eftermiddags. Sedan blev jag trött. Var väldigt trött framåt kvällen, men lyckades ändå masa mig iväg till puben för en deadlinepunsch. Det gjorde jag nog rätt i för det var trivsamt att sitta där. Rätt lagom mycket folk, inte tomt och inte trängsel, och man kunde sitta med sin punsch och bara andas ut och landa utan att folk kom påträngande nära. Fick även höra att jag tydligen ser intellektuell och konstnärlig ut. Det var intressant att få veta.

När jag hade jobbat färdigt i eftermiddags firade jag det med att köpa en tidig födelsedagspresent till mig själv. Använde några av poängen jag tjänat in på en enkätpanel jag är med i till att köpa ett par Riedelglas. Har ju ett par av dessa sedan tidigare, och tyckte att jag behövde ett par för vitt vin också.

Imorgon är det dags för BIK:s hemmapremiär. Det ska bli roligt att få gå på hockey igen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home