Sunday, February 20, 2022

Otippad röjning

Blev lätt otippat en liten röjning i förrådet idag. Har haft ett gäng kartonger som är min systers stående där i några år, grejer från typ när hon var liten och som hon hade under den korta period då hon flyttat hemifrån men ännu inte lämnat stan. Eftersom hon var här över helgen passade de på att hämta de lådorna. Och så passade jag på att få hjälp att flytta en gammal innerdörr från det ena förrådet till det andra så det blev mer plats där också. Så det var väl bra antar jag.
I övrigt tämligen lugnt och vanligt. Kostade på mig en öl när jag läste tidningen på eftermiddagen, ännu en framför tv:n frampå kvällen. Har bara nio julöl kvar nu. Nedslående att tänka på.
Blir förhoppningsvis och av allt att döma lugnare till veckan än det varit den sistlidna. Rätt skönt. Efter en så intensiv vecka behöver man ha det lite mindre stressigt ett tag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home