Thursday, February 17, 2022

Trodde fel

Har varit fullt upp med jobb idag också. Hade tänkt säga att det nu börjar blir någorlunda färdigt och således lättar lite, men så hade jag nu fått ett mail om ett jobb som dykt upp i sista stund så tji fick jag. Orkar egentligen inte ett jobb till, särskilt inte som jag halvt om halvt redan börjat checka ut mentalt för det här numret, men det finns inga alternativ till att göra det. Lite smågrinig just nu, men det är som det är och bara att göra. Så får man ta en diskussion sedan om att det vore att föredra att det inte trillar in grejer såhär väldigt sent som kvällen innan allt ska vara färdigt.

Har annars känt mig påtagligt sliten och trött under dagen. Tröttare än jag varit på väldigt länge (tillfällen med bakfylla undantaget). Den här veckan, de sista 2-3 veckorna, har varit väldigt späckade och väldigt stressiga. Jag ser fruktansvärt mycket fram emot att bli färdig med allt och bara få sjunka ihop och sova ut och inte behöva tänka på jobb överhuvudtaget.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home