Tuesday, February 08, 2022

Jobbat och glott

Mest jobb under dagen. En liten paus för att kolla på skidskyttet, men det gick ju åt helvete. Roligare då med Hectors guld som jag precis hann se innan jag skulle iväg imorse. Lugn kväll. Suttit och glott igenom en serie.

Ny tidig morgon imorrn. Då ska jag flänga iväg till Kristinehamn. Sedan ytterligare en utflykt på eftermiddan, då till Degerfors. Så det blir verkligen en späckad dag med fullt fokus på lönearbetet. Är väl inte omöjligt att det rentav kommer bli en gnutta kvällsjobb för att hinna skriva färdigt allt när jag har dubbla grejer att åka iväg på. Men det får visa sig då hur det blir med den saken.

Fick se en tweet nu som fick mig att minnas att det fanns ett bibliotek i Stråningstorps centrum när jag var liten. Hände att vi lånade där ibland för min syster gick på gymnastik i gympasalen alldeles intill. De hade en väldigt bra hylla med kassettband vill jag minnas. Synd att det är nedlagt, bibliotek kan det inte finnas för många av.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home