Sunday, February 06, 2022

Varvar igång

Har varit söndag ungefär så som söndagar brukar vara. Kul med skridskoguldet. Mindre kul med tja, jag vet inte riktigt, inget särskilt antar jag.
Väntar hyfsat intensiv jobbvecka med start imorgon. Bara två arbetsveckor kvar innan nästan nummer ska vara färdigt, så då varvar det upp. Kom dock igång rätt bra redan förra veckan och veckan innan det, så ligger ändå rätt hyfsat tidsmässigt som det ser ut. Det som stör är väl att ett par intervjuer av olika skäl inte kommer kunna omsättas i text förrän veckan därpå, men vi får se, kanske kan jag ändå börja med den artikeln och sedan färdigställa den när jag har det sista materialet. Lär nog ordna sig på något vänster.
Tidig morgon redan imorrn. Nåväl, lika bra att få det gjort antar jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home