Wednesday, May 11, 2022

Fullt i förrådet

Med risk för att låta enformig har det varit mestadels fokus på arbete idag också. Har lyckats få en hel del gjort så ligger någorlunda hyfsat till tidsmässigt. Skönare när det är så än motsatsen.

Fick även bära in lite lådor i förrådet. Gamla tidningar och tidskrifter mest, sånt som är mitt men som legat i morsans och farsans förråd sedan jag flyttade hemifrån. Jag som tyckte det var så skönt att faktiskt ha lite plats i förrådet sedan min syster hämtade kartongerna med hennes grejer som av oklar anledning stått där nere. Nu är det knökfullt och snudd på omöjligt att komma in igen.

Imorgon tänkte jag försöka hitta en födelsedagspresent till mor min. Hon fyller på söndag så börjar bli hög tid för det. Får se vad jag kan hitta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home