Wednesday, November 09, 2022

Några=11

Rätt intensivt jobbfokus i dag också. Men hann i alla fall titta på en film under kvällen. Och eftersom jag hade jobb nere på stan passade jag på att smita in och köpa några julöl. Började fylla förrådet liksom. Var dock några sorter som för tillfället inte fanns på hyllan, och i alla fall ett par favoritsorter de inte verkar ha i min butik i år.  Någon belgisk nästan löjligt smakrik sort bland annat. Men det är ju ännu tidigt på säsongen, så med lite tur kan det ju dyka upp senare. Kollade förresten och såg att jag i våras drack den sista julölen 17 mars. Kan ju bli kul att se hur länge lagret räcker den här gången.

Lär blir mer jobb i morgon. Lite slutspurt för att få allt färdigt i tid före deadline. Ska nog gå fint tror jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home