Thursday, December 01, 2022

Ganska väntade resultat

Fokus på jobb i dag. Var till Degerfors en sväng, kollade in ett pågående husbygge. Hade även en telefonintervju med en militär. Det rullar på. En grej i morgon. Invigningen av nya regementet i Kristinehamn på söndag. En reportagesväng i början av nästa vecka. Det är väl det som ligger i planeringen just nu. Med reservation för att det är några grejer kvar känns det som att det flutit på bra den här gången. Kom igång tidigt och det inget som direkt har krånglat eller känts trögt. Så ja, ligger bra till helt enkelt.

Har givetvis kollat in Spotify wrapped. På det hela taget ganska väntade resultat. Kent i topp i år igen, följda av Annika, Smisk, Jocke Berg och Håkan. Trodde kanske inte den sistnämnde skulle ta sig in där men inte heller någon direkt överraskning, tydligen har det blivit en del Göteborgsbard i år. Dock lite överraskande att Smisks Jävla bra dag tydligen är den låt jag spelat flest gånger. Rent spontant gissar jag att jag är rätt ensam om att ha den som mest spelade låt. Har även lyssnat på förvånansvärt få genrer, bara 43 (att jämföra med förra årets 153). Men å andra sidan blev det fler artister (2327 mot 2178) och fler totalt lyssnade minuter (40 192 mot 39 768). Hur många olika låtar jag lyssnade på i fjol vet jag inte, men i år blev det tydligen 4682 stycken. Helt okej ändå.

Drack självfallet också årets första julmust till julkalendern i kväll. Smakade alldeles utmärkt. Julmust är fina grejer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home